• Nowy

Cyfrowa przestrzeń biznesowa

0,00 zł
Brutto

AutorzyMatt Mayewski

ISBN978-83-01-16683-0

Rok wydania2011

Strony95

Fragment

Językipolski

Nr produktuC0551DE5EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Za ten produkt nie ma punktów lojalnościowych


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

E-book prezentuje nową branżę serwisów internetowych tworzących tzw. cyfrową przestrzeń biznesową. Nowe technologie przeniknęły już do każdej dziedziny naszego życia, zmieniając nie tylko urządzenia, z których korzystamy w naszym otoczeniu, ale przede wszystkim naszą aktywność, m.in. w takich obszarach, jak: pozyskiwanie informacji i wiedzy, rozrywka, komunikacja czy współpraca. Dziś wystarczy być podłączonym do globalnej sieci przez jakiekolwiek urządzenie mobilne, np. laptop, smartphone, palmtop, tablet, żeby utrzymywać na bieżąco kontakt z innymi, niezależnie od strefy czasowej czy miejsca pobytu. Zmiany różnych form aktywności, pozbawione barier, są dostrzegalne na każdym kroku, na ulicy, w domu, w środkach masowego przekazu. Nie da się już zaprzeczyć, że świat wokół nas zmienia się z niewyobrażalną szybkością. Pozostaje jednak pytanie, czy podobne zmiany zachodzą również w biznesie. Czy nowy internetowy sposób komunikacji ma wpływ na przedsiębiorców?

Celem publikacji jest rozpoznanie możliwości i warunków rozwoju globalnej, cyfrowej przestrzeni biznesowej. Atutem książki jest przeanalizowanie serwisów, które są globalnymi liderami w swoich obszarach konkurencyjnych. Autor omawia takie serwisy, jak:

• biznesowe serwisy społecznościowe: LinkedIn, Viadeo, Xing i Facebook,

• business directory z elementami Web 2.0: Spoke, Jigsaw,

• social technology platforms: Bantam Live, Central Desktop, Huddle.net, Jivesoftware, Projectplace, Socialtext,

• marketplace: Alibaba.com, Elance, oDesk,

• enterprise on demand: 37Signals, Salesforce, Zoho.

Informacje zawarte w tej publikacji będą przydatne do korzystania z serwisów internetowych w bieżącym wykonywaniu zadań w firmie - wiele serwisów umożliwia np. bezpłatne korzystanie z CRM czy narzędzia do zarządzania projektami, co pozwoli na zaoszczędzenie pieniędzy w firmie. Dzięki niej poszerzysz swoją wiedzę o tym, co się dzieje w cyfrowym świecie biznesu, uzyskasz syntetyczną i analityczną informację o dostępie do poszczególnych aplikacji internetowych, a także poznasz prognozy dotyczące cyfrowego świata biznesu.

Matt Mayewski - marketingowiec, przedsiębiorca, analityk biznesowy, posiadający doświadczenie w branży telekomunikacyjnej, paliwowej, internetowej, doktorant w Katedrze Nauk o Przedsiębiorstwie SGH (przedsiębiorstwo przyszłości, konkurencyjność systemów kooperacyjnych w Internecie).

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyMatt Mayewski

WydawnictwoWydawnictwo Naukowe PWN

Rok wydania2011

ISBN978-83-01-16683-0

C0551DE5EB