• Nowy

Działania promocyjne w kształtowaniu preferencji konsumentów

0,00 zł
Brutto

AutorzyAnna Irena Szymańska

ISBN978-83-8084-316-5

Rok wydania2019

Strony194

Fragment

Językipolski

Nr produktu68DC8D2EEB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Za ten produkt nie ma punktów lojalnościowych


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Ważne i wciąż aktualne kwestie zachowań konsumentów na rynku od lat skupiają uwagę ekonomistów, psychologów i socjologów. Centralną kategorią opracowania jest kategoria „preferencje konsumentów”, a więc pojęcie, które bezpośrednio odnieść można do potrzeb, popytu oraz pragnień konsumentów. Głównym celem pracy jest wskazanie wpływu promocji na preferencje konsumentów oraz wynikające z nich deklarowane zachowania zakupowe.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyAnna Irena Szymańska

WydawnictwoUniwersytet Pedagogiczny w Krakowie

Rok wydania2019

ISBN978-83-8084-316-5

68DC8D2EEB