• Nowy

Symbolika stosowana w reklamach

0,00 zł
Brutto
Praca Marty Bluszcz pokazuje mechanizmy skuteczności reklamy na przykładzie telewizyjnych reklam wyrobów czekoladowych.

AutorzyMarta Bluszcz

ISBN978-83-61184-09-6

Rok wydania2008

Strony110

Fragment

Językipolski

Nr produktu6D93B1D3EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Za ten produkt nie ma punktów lojalnościowych


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Reklama stanowi część naszej rzeczywistości. Przyzwyczailiśmy się do jej stałej obecności w mediach i wokół nas. Przestaliśmy zwracać uwagę na jej przekazy. Ale to tylko pozory. Tak naprawdę reklama kształtuje naszą świadomość, wpływa na nasze codzienne wybory. Na podstawie przeprowadzonych badań, wykazała, które z reklam są najbardziej skuteczne, które są najbardziej adekwatne do reklamowanej marki oraz jak to się dzieje, że niektóre czekolady smakują lepiej.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyMarta Bluszcz

WydawnictwoWydawnictwo e-bookowo

Rok wydania2008

ISBN978-83-61184-09-6

6D93B1D3EB