• Nowy

Rynek książki w Polsce 2017. Targi, instytucje, media

0,00 zł
Brutto

AutorzyDaria DobrołęckaPiotr Dobrołęcki

ISBN978-83-63879-95-2

Rok wydania2017

Strony537

Językipolski

Nr produktuBD2415CAEB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Za ten produkt nie ma punktów lojalnościowych


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Tom zawiera zestawienie najważniejszych instytucji i organizacji związanych z książką, a także wykaz mediów branżowych. W tomie podsumowujemy sytuację w sektorze targów książki, zamieszczamy również szczegółowy przegląd wszystkich najważniejszych imprez targowych w Polsce. Spis treści: Wprowadzenie Rozdział pierwszy. Targi książki Rozdział drugi. Festiwale Rozdział trzeci. Instytucje kultury Rozdział czwarty. Organizacje Rozdział piąty. Fundacje Rozdział szósty. Szkolnictwo wyższe Rozdział siódmy. Nagrody Rozdział ósmy. Media Rozdział dziewiąty. Agencje literackie

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyDaria DobrołęckaPiotr Dobrołęcki

WydawnictwoJirafa Roja

Rok wydania2017

ISBN978-83-63879-95-2

BD2415CAEB