• Nowy

Miejski transport zbiorowy. Kształtowanie wartości usług dla pasażera w świetle wyzwań nowej kultury mobilności

0,00 zł
Brutto

AutorzyZuzanna Kłos-AdamkiewiczElżbieta Załoga

ISBN978-83-7798-349-2

Rok wydania2017

Strony211

Fragment

Językipolski

Nr produktuB787D966EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Za ten produkt nie ma punktów lojalnościowych


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Książka, na płaszczyźnie teoretycznej i praktycznej, podejmuje problematykę zwiększania wartości usługi dla pasażera miejskiego transportu zbiorowego. Dla realizacji założonych w niej celów, autorki dokonały przeglądu pojęć związanych z wartością usługi, czynników, które ją determinują, nowej kultury mobilności i współczesnych wzorców ruchliwości komunikacyjnej. W książce zaproponowano również koncepcję zwiększania wartości usługi dla pasażera miejskiego transportu zbiorowego. Autorki przedstawiły przykłady działań związanych z wdrażaniem nowej kultury mobilności w miastach europejskich oraz efektów jakie niesie dla wartości usługi dla pasażera miejskiego transportu zbiorowego. Istotną częścią książki są wyniki przeprowadzonych badań pierwotnych wśród mieszkańców Szczecina i okolic, na których podstawie starano się określić czynniki mające wpływ na wartość. Publikacja zakończona jest wnioskami wskazującymi na możliwe kierunki rozwoju miejskiego transportu zbiorowego w myśl zwiększania wartości usługi.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyZuzanna Kłos-AdamkiewiczElżbieta Załoga

WydawnictwoBEL Studio

Rok wydania2017

ISBN978-83-7798-349-2

B787D966EB