• Nowy

Transformacja gospodarki - konsumenci, przedsiębiorstwa, regiony. SE 89

0,00 zł
Brutto

ISBN978-83-7246-729-4

Rok wydania2011

Strony178

Językipolski

Nr produktu52E93B20EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Za ten produkt nie ma punktów lojalnościowych


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Tematyka artykułów przedstawionych w niniejszej publikacji, koncentruje się szczególnie wokół takich problemów, jak: ocena programów i projektów publicznych, przedsiębiorczość władz samorządowych, ocena efektywności ekonomicznej budowy i eksploatacji małych zbiorników retencyjnych, czyste technologie węglowe – bariery i kierunki rozwoju, jak również obejmuje zmiany w zachowaniach nabywczych polskich gospodarstw domowych, eksplanacyjne badania konsumenckiego ryzyka techniką IDI czy też polskiego e-konsumenta i jego zachowań nabywczych. W artykułach ujęto ponadto zagadnienia związane z transformacją gospodarki centrum miasta poprzemysłowego na przykładzie zmian zachodzących w aglomeracji górnośląskiej, atrakcyjnością województwa śląskiego jako miejsca lokaty kapitału zagranicznego na tle pozostałych polskich regionów, strategią rozwoju społeczeństwa informacyjnego w regionie, e-kartą jako instrumentem zarządzania transportem miejskim, kreatywnością kapitału ludzkiego jako podstawą działań transformujących organizację oraz edukacją etyczną w kontekście procesu gospodarowania. „Studia Ekonomiczne” nr 89 – Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.

TematykaEkonomia Biznes

WydawnictwoWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Rok wydania2011

ISBN978-83-7246-729-4

52E93B20EB